Puslapiai

2015 m. sausio 5 d., pirmadienis

Apie įkūrėja

Sveiki visi , Teen Corner skaitytojai!

Tai yra visiškai naujas blogas kuris sukurtas vien tik jums merginos!

Manau jums būtų įdomu ir sužinoti kaip šis blogas atsirado?


Viskas prasidėjo štai taip...
Šio blogo kūrėja Emilija yra ir buvo vieno blogo "Teenage Dreams" skaitytoja. Ji skaitė kiekvieną jų straipsnį. Sekdavo kiekvieną minute ar nėra naujo straipsnio parašyto.. Ji prisisemdavo tiek idėjų! Tiek visokių darbų! Bet jai iš galvos vis neišėjo viena mintis.. "O kas būtų jeigu aš sukurčiau blogą?" Ji apie tai mąstė tikrai ilgai kol vieną dieną ji sukūrė šį nuostabų blogą..

Kas vyko paskui?..
Paskui ji sukūrė anketa "Facebook'e" Ten ji rašydavo kartais kai atsirasdavo naujas visiškai šviečias straipsnis.. Paskui sukūrė ir "Ask.fm" Ten ji atsakydavo į klausimus.. tai pat ir patarimų paklausydavo.. Bet viena diena jai kažkas pasidarė , kad ji norėjo atiduot šį blogą kažkas kitam.. Visi netikėjo ir sakydavo , kad ji meluoja! Tie kurie tikėdavo tikindavo , kad tai yra nuostabus blogas ir nereikia jo atiduot todėl Emilija nusileido ir toliau čia buvo.

Apie kūrėja Emilija


Esu Emilija. Man 10 metų? Labai mažai, bet manau , kad amžius tai tik skaičiai :)
Mano gimtadienis Liepos 5 dieną.
Mėgstu skaityt knygas, piešti, kurt apyrankes, kurt stalo žaidimus, stebėt dangų, gamint, saugot vaikus, pasivaikščiot, dekoruot kambarius, daryt tokius dalykus kurių nesu darius, slidinėt, keliaut ir taip toliau..
Šiaip galėčiau vardint ir vardint , bet manau tai jums būtų labai nuobodu.
Esu One Direction fanė. (Jei kam įdomu tai jau Liepos 6 diena sueis 5 metai kaip esu directioner'ė)


Mėgstu fotografuotis. (Aišku ne taip , kad lūpos išpūstos šypsena dirbtinė ir dar šukuosena legendinė.. ) Esu paprastas neišskirtinis žmogus. Labai , labai patinka keliaut. Esu buvus Austrijoj, Slovakijoj, Škotijoj, Lenkijoj, Italijoj, Vengrijoj ir nežinau. Neatsimenu. Lyg tais viskas.. Planuoju jau vėl varyt į Slovakija tada į Gruzija , o tada nežinau.. Prašau labai tėvų į Londoną nes jau seniai esu ten viska susiplanavus.
Mėgstu slidinėt ir jau slidinėju 4 metus?
Turi tobula klasę ir tobula mokytoją kuri greit nebus jau mūsų mokytoja.. Labai gaila nes ji buvo, yra ir bus tobuliausia mokytoja pasaulyje!
Manau užteks jau?
Ir taip turbūt buvo nuobodu.
Manau , kad šio blogo bus daugiau skaitytojų.
Ačiū už dėmesį! :*





Truputį apie puslapį
Blogas kurtas : 2015-01-04
Blogo Facebook : https://www.facebook.com/paaugliu.kampelis.54 (Toks pavadinimas , nes kitokio neleido.. :( )
Blogo Ask.fm : http://ask.fm/paaugliusvajones

Komentarų nėra: