Puslapiai

2015 m. vasario 3 d., antradienis

Mano brolis - įdomi asmenybė!

Šiandien įsijungdama "TC" blogą pamačiau prisijungusį brolio gmail'ą. Įjungus svetainę "Blogger" pastebėjau jo blogą. Nieko nelaukus jį įsijungiau ir perskaičiau visus straipsnius. Jų niekas neskaito. Jis ten tik rašo, kad išlietų savo mintis. Pripažinsiu - niekad nesidomėjau broliu ir man jis užknisdavo. Kai perskaičiau blogą pakeičiau nuomonę. Supratau, kad jį daug kas atstumia. Sužinojau daug iš jo gyvenimo. Supratau, kad jei jį ir toliau atstums visi (tuo tarpu ir aš) jis gali greit likt ne gyvųjų tarpe. (Aš nenorėčiau, kad taip nutiktų...) Supratau visus jo dalykus. Nusišypsojau iš jo gražios kūrybos. Sužinojau visko iš jo gyvenimo. Norėčiau, kad ir jūs juo pasidomėtumėt. (Jo blogą paskelbsiu apačioje) Na, o, kad būtų ilgesnis straipsnis tai parašysiu šiek tiek apie jį.


Pristatau jums Domantą

Norėčiau rašyt taip kaip ir apie save rašau. Tad rašysiu atskirai rutuliukais.

  • Na žinoma, kad jau supratot. Jo vardas Domantas
  • Jam 17 metų. Kovo 26 dieną bus jau 18!
  • Jis neturi panelės...
  • Jis yra įdomus asmenybė
  • Jis mėgsta keliaut
  • Jis rašo blogą kurio nieks neskaito
  • Su maistu jam problema. Sunkiai jam kažką skanaus pagaminsi.
  • Jis daug nervinasi                                       
  • Jis įjunges "Pochui" rėžimą.
  • Aš žinau, kad jis myli mus - savo šeimą.
  • Jis labai kitiems keistas, nes jis myli lietuvišką muziką. Ir dabar pasakykit - kas čia keisto? 
  • Jis dažnai būna liūdnas 
  • Nuotraukoje jis su pussesere.
  • Jis brangina viską ką tik turi.
  • Jis yra užsispyręs todėl jam lengva siekt savo tikslų.
Nežinau ką daugiau aprašyt todėl norėčiau jums pagaliau duot jo blogo linką.
Iškart prašau - nesakykit jam apie mūsų blogą, mane ir apie tai, kad jums apie jį parašiau.

Ir štai. Blogo linką turėsit paspaudę čia


Geros dienos! <3

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Ne įdomus asmenybė, o įdomi asmenybė. Ne ta giminė.

Teen Corner rašė...

Anonime, ačiū už pastebėtą klaidą. Bėgu ištaisyt klaidelę. :)

Unknown rašė...

Ačiū už viską daktare Ellen! Kai susisiekiau su jumis, kad padėtumėte man nustoti skirtis su vyru, mano vyras nustojo pildyti skyrybų dokumentus ir dabar viskas yra daug geriau. Kaip sakei, visas skyrybų procesas buvo atšauktas, mano santuokoje problemų kėlusi bloga moteris paliko mano vyrą, o dabar kartu esame labai laimingi. Šia gyvenimo patirtimi dalinuosi su visais, kurie susiduria su panašiais iššūkiais santykiuose, santuokoje ar bet kokiais kitais klausimais. , galite susisiekti su daktare Ellen per WhatsApp +1(815)564-3618
Ji puikiai moka šiuos burtus:
* meilės burtai
* santuokos burtai
* pinigų magija
* gražus burtas
* sėkmės burtai
* Sekso patrauklumo burtai
* AIDS gydymo magija
* Kazino urvas
* Pašalinti prakeikti urvai
* Apsauginis burtas
* loterijos magija
* Laimės burtai
* Vaisingumo burtai
* Telekinezės žiedas 💍
paštas: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618