Puslapiai

2015 m. balandžio 3 d., penktadienis

Velykos artėja!

Sekmadienį - Velykos. Manau ne viena pagalvojo "ką gi galėčiau padaryt Velykoms?" Kadangi pati tą pagalvojau tai nusprendžiau, kad reikia ir parašyt šia tema.


1 idėja

Jums reikės:
Popieriaus
Žirklių
Kietai virtų kiaušinių
Mažo dubens
Vandens
Popierinių rankšluosčių

Eiga:



Atsispausdinkit kokį nors užrašą atvirkščia puse. (aš naudojau tokius užrašus: http://ohhappyday.com/2013/03/calligraphed-eggs-diy-free-template/ ) ant popieriaus, skirto tatuiruotėms. Užklijuokit tą popieriaus gabaliuką, nuimant skaidrų plastiko sluoksnį (Turėtų būt ant to popieriaus) ir su drėgnu skudurėlių atsargiai jį užtapšnokit ant kiaušinio. Nuimkit popieriaus pagrindą ir ant kiaušinio turėtų likti užrašas.


2 idėja


Jums reikės:
Nagų lako
Kietai virtų kiaušinių

Eiga:

Tiesiog supilkit į bliūdelį visokių nagų lakų ir ten mirkykit kiaušinius.











3 idėja

Jums reikės:
Apvalių lipdukų
Dažų
Kietai virtų kiaušinių

Eiga:

Reikia ant kiaušinio skirtingose vietose užklijuot lipdukus ir pamirkyt dažuose. Kai nudžius nuklijuokit lipdukus ir viskas!


4 idėja

Jums reikės:

Plaukų gumyčių
Dažų
Kietai virtų kiaušinių

Eiga:

Paimkit plaukų gumytę ir ją apmaukit ant kiaušinio kaip norit. Pamirkykit į dažus ir kai išdžius nuimkit.




Štai ir viskas.
Iki kito straipsnio

1 komentaras:

Hanna rašė...

Po vedybų mano gyvenimas tapo labai sunkus, vyras pradėjo vytis kitas moteris, nes po metų laukimo nedaviau jam vaikų. Mačiau, kaip mano santuoka subyrėjo. Aš padariau viską, kas įmanoma, kad pakeisčiau situaciją, bet niekas nepadėjo, kol nesutikau daktaro Makha, dvasinio gydytojo. Dr Makha išgelbėjo mano gyvybę ir santuoką. dabar turiu 2 vaikus. Esu dėkingas daktarui Makhai, todėl palieku savo atsiliepimus visiems, kurie turi santuokos ir vaisingumo problemų. KONTAKTAS

📧paštas: makharituals@gmail.com
Whatsapp: +1(815)564-3618